Var ute och gick skogspromenad med Karro och Morsan. Mötte en lös liten ensiv terrierflicka vid borgen. hon fatta liksom inte att jag var för stor. Mami låg som ett snöre efter mig i all mossa. *asgarv* Sen, på väg ned till samhället igen fick jag syn på värsta söta tjejen, så jag stoltserade och sträckte på mig medan jag spatserade förbi henne. PANg sade det bara. Rungade i hela huvudet, ont gjorde det också, men det ville jag såklart inte visa. (Ja, token tittar ju aldrig åt det hållet han springer åt, så han tog en lyktstolpe med en stjärnsmäll med nosen…  Min tur att asgarva!  Har känt på honom nu efteråt och det verkar inte som om han är öm eller så. trodde käken skulle lossna på honom, tur att han inte hade högre fart!) Ja ja..  det står lika i asgarv nu morsan. jättekul. verkligen.

Så så har jag det här i stan… för mycket att kika på. 😛
Idag fixar Husseman med lägenheten så jag är nere hos Mami och lajjar. värsta bästa!

