Min mami är som de flesta vet lite.. ..*ehum* speciell.. ja alltså jag älskar henne högt, hon gosar ju med mig och leker när jag ber henne.. Husse däremot ger mig det bästa som finns, käk! ja. alltså åter till ämnet. Hon har skaffat sig drakar. Riktiga drakar på internättet som kommer i ägg form för att sedan kläckas och växer slutligen upp till fullvuxna drakar… Ni hör ju själva.. men, som den hund jag är så stöttar jag ju henne i det mesta (förutom när hon snor tillbaka hennes kudde, låser ballikongdörren och smörjer tjärsalva på mig..) Så, kära tassförsedda vänner.. ta er en liten stund och kika på hennes små telningar.. klicka på vart och ett av äggen/smådrakarna nedan och hjälp dem växa..

Tack på förhand blötnosar!

Adopt one today! Adopt one today!Adopt one today!Adopt one today!

