DSCF2168

Att ligga och småsnosa är nog det bästa som finns. helst på sniskan lite upp och ner… mitt soffhörn, ja, det är faktiskt mitt eget, är superbekvämt! Lagom stort för en ståtlig kille som mig. 🙂 Det bästa är när mami kommer för att gosa lite, då lyfter jag lite på bakbenet så att hon kan komma åt magen ordentligt. får man en liten puss också så är lyckan total..  Mami säger att jag snarkar, men det tror jag inte riktigt på. visserligen drömmer jag ganska mycket, springer i sömnen och smågnäbblar lite. men snarkar, no way josé! vid ett tillfälle hade jag tydligen satt mig upp i sängen, gjort ett utdreget ylande och sedan vaknat, räknas det som att gå i sömnen?! pinsamt var det iaf, så jag lade mig ned snabbt som ögat och gömde nosen under tassen. Mami skrattade högt och länge.

