dscf18521

Jag och Snuffan har varit själva inatt. myst i soffan och bara chillat. Hur skönt som helst. Nu på förmiddagen kunde jag plocka fram leksakerna som de annars bråkar om. Hon hittade genast sin favorit, en pipis som hon röjde runt med en bra stund. Jag fick döda pipventilen, höll på att bli tokig… Nu gnags det på den, så jag antar att den mött sin överman. 10:- leksaker är det enda som fungerar med den här madamen.. allting faller i bitar när hon är framme.

En rolig sak som hände igår.. Hon säger inte riktigt till när hon vill ut, så man får höfta lite, jag missade det helt -såklart. Men sen gjorde hon aldrig no.2 ute så jag vart lite orolig för hennes mage. Väl inne igen skulle jag själv gå på toa, och vad ligger inte precis framför toaletten..  en jätteruka… Hon visste vart man skulle gå iaf! Duktiga tjejen.

