dscf1698

firades med alla vovvarna, Sniff, Calle och Gato, på Torsbyn utanför Färgelanda. Såhär mysigt hade jag och Gato det.. 🙂 Nospussar är det bästa som finns tycker vi.

Sniffan mår mycket bättre nu, lite stingslig fortfarande men mycket mer kelen och tillgiven. Har lagt på sig lite mer hull nu också, skönt, för hon såg verkligen ut som ett staket efter operationen. Lilla gumman.. För tillfället nojsar hon med Gato och har lite Callesemester. Han, Callepulingen, njuter han också.. All uppmärksamhet från Husse och Mami, det är grejer det. Sniken gjorde en snygg sak förut.. Vi hade ett paket korv liggandes på bänken som jag bara hade klippt av hörnet på förpackningen.. Han klättrade upp, drog ut korv efter korv och snoppade av ändarna på dem… *suck* I had it coming…

Gjorde en Blåbär/Hallonpaj förut som han fick smaka litegrann utav, sen sprang han iväg till källan.. Pajfatet fick sig en ordentlig Corsokyss. Buse! Långbenta buse! Snart är det sängdags, dvs, jag däckar i fosterställning då jag vet att jag ändå inte kommer att få mer plats än så och Calle snor Husses plats.. Sen väcks vi allihopa av Husse som försöker ta tillbaka kudde och täcke från en nermyst Corso… Life is great!

