Ja, det har gått ett tag sedan sist. saker och ting har minst sagt varit upp och ned. -Mami, min blogg, jag snackar!

Ja, alltså det Mami försöker säga är typ att dom ska gå åt varsitt håll. Husse och Mami alltså. Jättekonstigt, de har ju gått åt samma håll hela tiden jue. Men nu ska dom alltså gå iväg åt sitt eget håll. (Ja, vi ska gå isär. Tråkigt, men så är det. Ska försöka uppdatera här så mkt jag kan, Calle är ju min Bebbe ändå.) Ja, jag och Snuffaloo ska vara med Husse, så vi får hälsa på Mami ofta. Måste ju slicka henne i ansiktet och trampa omkring på henne med jämna mellanrum. 😀

Förutom de trista nyheterna har vi en skoj också! Kolla vad Morsan har gjort! En adiventskalender! Vad adivent är vete tusan, men jag får torkad blodpudding en gång om dan!

dscf1586

(Hittade den på hemtex ifjol på rean.. tomtar och grejer på den, men det plockades snabbt bort och lackades svartmetallic… *ler* //M)

