Lilla Love Larsson. Calle är verkligen sin far upp i dagen.. alla olater, hyss och sätt är precis som far sin. Vi var nere på Amouricas för att lämna lite ben och hälsa på en sväng och fick säga hej till alla voffar. 🙂 …och kissekatter..

Har en liten rolig nyhet. Mia, en av tjejerna som gick på BodyBalance, har en dotter som går media. Tydligen skall de ha ett fotoprojekt där hon valt temat ”Hund med Husse/Matte” och så blev vi tillfrågade, jag och Calle, och vi ville vara med. 🙂

Till veckan blir det troligen en ny träff med SAH för att se hur det gått för oss. Jag och lilla herrn har väl kanske inte kommit så långt som jag tänkt, men med sjukhusvistelsen så försvann liksom hela hösten för oss. Vi får ta det som det är helt enkelt.. Jag är mest tacksam för Calles empatiska sida. Hans förmåga att läsa av mig, mota ångest attackerna och peppa när det behövs. Lydnadsbiten kommer, han måste bara få komma ur den värsta hormonella krisen…

