Happ.. Mami är hemma igen.. Vi ska få besök varenda dag av mobila teamet. Mami sa bara att jag skulle få vänja mig med att släppa in dem. Dom var shyssta och så, jag passade på att visa alla mina leksaker och lade mig snällt bredvid Mami i soffan.

Vi har tränat lite idag också. Lite lydnad och sådant. Mamis skalle spränger, så det blir nog inte mycket mer idag. Jag har (Matte alltså) en strategi, med mängder av korta små pass så att den lille orkar förkovra sig i kunskapens källa. Så lite research online på det så har vi gjort en hel dag.

Lillsnutten har dessutom klivit på nåt vasst. Han haltar lite och låter mig inte bli för närgången. Hussemannen håller på att inreda vår nya bil. Ett baksäte med tre bälten, en underliggande låda till all bråte som annars bara åker omkring i skuffen. En extra hundbur så att de har varsin. Skönt. Tror det blir bra det här, när allt är klart…

