Mora väntar på mig och Calle..  faktum är att vi åker redan ikväll. Skall mellanlanda hos morrmorr och morrfarr så ”sparar” vi en timmes bilfärd imorgon. Jag ärjättenervös, vet inte varför, det värsta som kan hända ät ju att jag fått med mig Bosse.. *haha*

De här små skitgrisarna har ränt omkring som tokiga i alla vattenpölar, diken och lerhål de hittat idag.. Så gissa att det ska badas! Sniff såg rätt purken ut när detta uppdagades *fniss* Skönt för henne med en helg helt i centrum. Då kanske hon kan komma framåt ytterligare utan att stötta sig mot Calle.

Men de trivs himla bra ihop, våra små marodörer! Skoj har de också.. allra helst tidigt på morgonen i sängen.. ovanpå oss andra som försöker sova… *skratt*

Här har de hittat ett mindre träd i bäcken som de rantade omkring i. Har en helt lövely film på det hela, för de var lite för snabba för att fastna på film. Den får komma upp under veckan tror jag. Skall ha en liten bloggpaus nu under vår ”semester”. Kommer att ha så fullt upp med träning och mental stimulans för oss båda att en dator hade varit överflödig. Det enda som är viktigt är musik i bilen, annars får stackars Calle lyssna på när jag sjunger hela vägen.. *haha*  Husse har  servat bilen, kollat olja och allt det där. lika bäst, vill inte bli ståendes halvägs..

Jo just..  Sniff har fått en present! En ny kedja och en halti! Den var nog inte så jättepopulär, men den verkar fylla sin funktion. Nu på vägen in hade hon fullt upp med att luska ut hur man vrider sig ur den. Den buttra minen till vänster är när hon insett att det faktiskt inte går… Tänkte att det skulle vara skönt för henne att inte behöva stressa upp sig genom att dra så hela tiden. Dessutom ger det mig en fair-chance att faktiskt kunna jobba med henne lite ibland.  Strumpan. Just nu ligger hon på vovvarnas madrass här i vardagsrummet och slickar sig torr. Det nya schampot luktar helt underbart! Citron, kanel och lite ingefära! Extra bra för känslig hud med mjäll och eksem. Så jag hoppas att bägge två får nytta av det. Tydligen ska det verka fästingavstötande, men jag har lite svårt att tro på sånt när jag vet hur många de är och hur äckligt envisa dom är. Blä.

Nä nog för nu, önska oss lycka till allihopa, för snart far vi! 😀

