ah.. asså.. Jag kan förklara.. *ehum* Jag och Sniffiluran var ute med Husseponken för att lattja i skogen dårå. Hade inte varit där förut, så vi spankulerade mest runt och snosade på allt. Sen, sa Sniffan att hon skulle kolla lite längre in ifrån vägen, så jag ba´hängde på och det var värsta lajbans där inne! Asså, jag svär, det är myycket roligare en bit in irån stigen! Det var så roligt att vi glömde av oss och plötsligt var Sniffan borta också, så jag ba´fortsatte mitt rejs…

Efter en stund hörde jag Husse gasta nåt, så jag Vooffade tillbaka att han skulle upprepa. Sen hörde jag ju att det var MITT namn han skrek… Hoppsan sa.. typ 5 min var den lilla stunden.. Tur att inte Mami var med hon hade blivit skvatt galen! Sniffan hade kommit tillbaka innan mig tydligen hör hon bättre trots att hon har mindre öra! Jättekonstigt. Ah.. vi fick iaf leka lite på Bruks innan vi åkte för att hämta Mami. Rätt najs kväll för en Corso!

Imorgon ska vi Ringträna. Bra, då kanske jag kan få lära mig hur den dära teleflonen funkilurar så att jag kan slå en pling till Fasterr och MorrMorr…

