Jag och lillstrumpan uppe på Rimnersvallen.. Full fart! Bollen är ju min favorit, men Gato tyckte att jag skulle leka med henne istället. Trots att jag ägnat över en timma åt att springa omkull henne..  Gjeeeeez!

Alldeles nu myser jag och Mami i soffan. Hon har ostbågar. I know it.. Skall bara luska ut hur man kan fjäska dem till sig… Är alldeles förvirrad i bollen nu. Vi hämtade min flickvän, Sniff, igår, och när vi väl kom hem så började de bröta runt och kånka omkring på hela bohaget! Jag fick ju pausa dem ibland och se till att de höll uppe humöret.. Så pussterapi från mig gjorde nog susen.. Nu har dom bytt rum att sova i.. Fattar ingenting.

(*haha* Jag drar alltid igång mastodontprojekt strax innan sovdags.. Vi flyttade vårt sovrum till gästrummet.. Gästsängen står nu i alkoven som var min pysselhörna.. vilket då betyder att Mami har fått ett eeeeget pysselrum!!! Yey!//M)

