Det bästa med att solen skiner och att Mami blir så varm hela tiden är att jag också får smak på godsaker.. Igår, ja ok, jag var hysteriskt varm jag med.. Vart var jag.. Jo! Varmt, vi skulle åka och bada med Gato, stannade för att handla, och så kommer tanten ut med en vattenflaska som hon hävde över mig, men sen fick jag faktiskt en glass också. Mami är så himla orolig av sig jämt..

(Ja, det var jag.. Först vägrade Calle hoppa in i bilen, inte alls konstigt med tanke på att solen stekt hela dagen. Så han fick sitta fram med mig, det fläktar iaf mycket mer där. Väntade in Gato &:co handlade lite frukt, glass och så tog jag med lite Loka. De hade inget stilla vatten, men jag kan säga att bubblorna gjorde susen för pälsen! *haha* Hade inte kunnat satt honom i bagaget utan vetskapen om att jag gjort allt för att svalka honom innan. Det får gärna vara bra väder och varmt, men det finns faktiskt gränser! Tog nattpromenad igår, hur skönt som helst, men fortfarande 20°C 3 på natten! //M)

