Ja, vad säger man.. Bilden säger väll det mesta. *suck* Bosse är en prövning och jag kan lova att jag utvecklat en ängels tålamod. Tog en liten dansunda på sta´n igår. Trots sällskap av Sniff och en komaRoger i sängen valde han att hämnas på elaka Mami som lämnat honom alldeles eeeensam. Ensammast i väääärlden. Tack och lov hade Roger placerat min stora handväska ovanpå återstoden av kalendern, så jag fick reda på det först dagen efter. När elaka Mami väl kom hem var det först utskällning av bägge jyckarna sedan kröp Calle upp bredvid mig i soffan och började snutta på min kjol. Vet inte om det bara är ett steg i utveklingen, snuttandet, men det pågår titt som tätt nu.

Vidare i Bossetemat.. Heidi, Mattias och deras dotter Mea var på besök här ikväll, och plötsligt fick vovvarna för sig att börja leka med varandra, i vardagsrummet, med Heidi sittandes på golvet emellan… = Disaster. När jag röt ifrån kissade Calle på sig = på hela Heidi. Och soffan. Och golvet. *djupare suck* Vad gör man.. bara att förse med kläder, torka upp och glädja sig åt att de kommer såpass överens att de tycker om att leka med varann…

