Min dator är på lagning, blixtburken är påväg.. men jag lånade jobbets kamera i tisdags för att ta bilder att skicka in till SAH. 🙂 Så här kommer de iallafall.

Lena och Angelina! Tack så hemskt mycket för en trevlig kväll i Gräfsnäs. Jag behövde det efter den här veckan. Skönt att friska upp minnet av den hysteriska utställningsvärlden… Har lite hemliga mål med Callepuling, men de kommer ej att hamna här. Huvudsaken är att ha skoj! 🙂 Det verkade iaf Maximus med familj ha. 🙂 Rosetter fick de då med sig hem. 🙂 Bjässen är hur charmig som helst, men jag måste säga att jag blir lite orolig när jag ser att Calle är högre, det betyder att han kommer att bli lika stor eller snarare större.. :O

Apropå skoj, det var jätteskoj att träffa vackra Strega och hennes Matte Pia. 🙂

Så, lite bilder!

