Har vi på Hundsmart.se!  Ey, joina ni också så kan vi Corsos ta över.. *muahhahaa*

Rastade Morsan och lajjade med Gato förut. Var vid Bjursjön så jag passade på att slänga mig i plurret. Morsan var skitataskig, kastade i en petflaska med sand i så att jag vart blöt i hela trynet. Inte fick jag ta i den heller, så jag försökte ramma henne som hämnd. Funkade inte det heller, tanten vart bara arg och blöt i knävecket. Gato fick minsann se vart skåpet skulle stå. Inte tusan ska hon få en massa godis av MIN MAMMA utan att jag får! (Eyy, Bosse, skärp dig! Du fick, först och flera, men det räckte inte för herrn. Han släpade iväg på stackars G i nackskinnet. Då fick sig Bossebus en släpning tillbaka. Vet hut! //M)

Nu ska jag snaaarka högt och ljudligt heeeeeela natten. BaaaJ!

(Ja, såhär har vi det.. Bosse terroriserar hushållet och jävlas med alla fyrbentingar som kommer i vägen. Men idag kom han faktiskt när jag ropade… Plötsligt fungerade alla knep med leksak i luften och Pipis. *suck* Näe, snoosa lite nu, man får passa på när kraken sover.. 😉 //M)

