Ingen blixtburk i sikte ännu. Skönt att slippa ha Morsan krypandes på alla fyra runt en när man försöker ta sig en lur på kvällen…

Igår var vi hemma hos MorrMorr och MorrFarr! Jättemysigt. Hon lagar god mat, MorrMorr´n… Potatis, sill, köttbullar, smörsås, gräddfil, jordgubbar, glass, tuggben, schmackos, och ännu mera köttbullar..  Mumsfillibabba! Och så undrar Mami varför jag inte käkar mina kulor, hallåååe! Magen är ju full av annat gott jue. 🙂 Jag gick ut på promenad med MorrMorrs kompis Birgitta. Hon är en såndära bra tvåbenting som liksom följer med mig ut och går efter mig.. Inget ”fot” eller ”sida” där inte.. Bara raka spåret ut i ingenstans. Gôtt!

Synd bara att man måste åka monster för att komma dit, visserligen har det blivit lite bättre, ser kanske fortfarande ut som om jag hade rabies, men jag kräks inte och ligger faktiskt ned bitvis nu. Värre är det nog med miniturerna i stan, dom är så himla svängiga.

Oh, Mami skickade in de sista papperna, ska bara komplettera med bilder på oss när burken kommer. 🙂 Mora, here we come!

