Kolla bara. Morsan har fixat ett solskydd åt mig så att jag ska kunna ligga med nosen mellan spjälorna utan att få röd mage.. Hon är för bra, Mami.. Isvatten, skugga och en fläkt som står på insidan och blåser. Vi delade på en såndära plattkaka med massa mums på. Ja, jag fick mest kanterna på den, men hon skrapade av lite gottisar också. Den dära vattniga salladen som man får till, Yum yum yum!! Salt, besk, sur och söt på samma gång!

(Jepp.. vi är de bästa pizzaätarna. Jag hatar kanter, han älskar kanter. Jag hatar salladen, han älskar salladen. Fiser illa gör han redan med tanke på vad han käkade till kvällsmat… Jeesus christ.  Då det gassar värre än någonsin idag och vi skulle ensamträna så fick jag skapa lite skugga åt honom så att han kunde hålla koll utan att få solsting. Jag känner den där grabben rätt bra och vet att han spanar tills man kommer hem igen. Han höll på att riva hallen när jag väl kom, glömde av sig och sprang ned för trappan själv, tills han plöstligt insåg vad han höll på med.. kom tillbaka upp, kissade på mig, sig själv, hallgolvet och i mina flipflops.. Skönt att veta att man har varit efterlängtad.. 😉 //Matte)

