Kolla vad min Morsa har fixat! Värsta bästa! Jag är en suuuperheeeeeeeroooo! POW! ZAP! WROOM! Ba värsta grejen! Om det inte hade varit så himskans varmt hade jag orkat göra alla de där coola sakerna själv.. Nu har jag legat på ballikongen varje ledig stund. Mami stoppade ut fläkten åt mig också så det har varit riktigt najs!

Idag har jag varit med Husse på ett annat jobb. Jag har också jobbat, vaktat markerna och sett till att alla är på plats. Riktigt corsogöra med andra ord… Lekte en sväng med Gato också när vi kom hem, men jag orkade inte så många vändor.

Oh, i natt glömde de en liiiten skål med gottar framme.. Bosse och jag delade broderligt. Spottade dock ut mintoluxen, den är rolig att tugga på, men sen är det liksom bra.. Mamma såg lite ledsen ut för skålen, men sen sa hon att hon fick skylla sig själv, och visst får man det! Gottar ska i magen, så är det bara.

Nu ska vi hem till minitvåbentingen och hennes Matte och husse. Jag hoppas på pussar och riskakor! CIAO!

