..från Matte idag. Kameran är sedan en tid tillbaka död, och min mobilkamera vill inte riktigt heller vara med. Idag har jag varit hemma med fantastisk migrän tillsammans med Calle och stundtals ävrn Bosse. Att vakna upp med Calle är helt ok, han typ pussar på mig. Bosse däremot labbar till mig med tassen istället. Jag fick en fantastisk start på dagen helt enkelt, med tassjabb, blev utelåst i min pyjamas (Amanda har extranyckeln så jag kom allt in igen..) Resten av förmiddagen sov Calle på balkongen. Jag kände mig tvungen att väcka honom med jämna mellanrum så att han skulle känna att han var törstig..  Sen ställde jag fläkten i dörröpningen så luften åtminstonde rörde lite på sig.

Gato är här på besök.. Klippte klorna på henne, badade Calle och försökte klippa klorna på vad som visade sig vara Bosse.. Han sov sådär skönt på sidan med tassarna stickandes ut under vårt vardagsrumsbord. Bordet består av ett stort bord och två små ”pallar” som går att skjuta under bordet. När jag klippt två klor på baktassen vaknar Bossebus till liv, kickar iväg en av pallarna som träffar mig rätt över ögonbrynet. Aj. Aj som *pip pipelipiip piiip* Med min tur har jag blåtira imorgon..  Fick iallafall klippt resten av dem också, medan han smågruffade med Gato och gnavvlade på Gliisen. Mami vann helt enkelt..  *muahahaha!*

Så Bosse, släng dig i väggen och våga dig inte tillbaka på ett bra tag!

