Tack Lena för den underbara bilden på Calle som liten! Calle kom ju in i våra liv först när han hunnit bli 5 månader, så vi missade hela valpstadiet, både på gott och ont.. Jag tog mig friheten att Photoshoppa den lite.. Svårt att låta bli.

Idag har han varit hemma med Hussemannen. En liten utflykt med Gato och Amanda hann det bli där de här två gangstrarna kvistade en tall och levde rövare.. Själv kom jag hem jättesent. Lika sent blir det nog imorgon också. Det är i alla fall ljust på kvällarna nu. Fick med mig hem en likadan dummy som jag slängde upp i ett träd tidigare i våras. Har haft lite dåligt samvete för den då Calle gillade den jättemycket.. Så för den som vill, ovanför dynamitbacken, högt uppe i en björk, hänger det en dummy med tassavtryck på.

Nu ska jag fortsätta att pussa palpen på magen och busa bland den torkande tvätten…

