Kolla in minitvåbentingen, vi är uursöta ihop! Hon tappar en massa godsaker, luktar alltid gott om fingrarna och är perfekt att luta sig mot. Dessutom kommer hon åt överallt med de där små fingrarna! Mea is the shit, som vi säger på Turebronx..

Vi var uppe till Bjursjön idag, jag och Gato.. Badade, slet sönder den ena av de nya leksakerna som jag fick idag. Den var intensivt älskad heeela dagen. 😀 Den andra kommer att bli tuff att få isär.. Svart, stor, studsar oberäknerligt och går att fylla med köttbullar.. Mami är bäst helt enkelt.. Det är ju deras dag idag, Mattorna.

(Yes, den flytande badleksaken klarade precis 2 timmar med två galna corsos.. Calle hade corsorycket Allan, och när en familj med den största bullpåsen EVER var på ingång kom Bosse på besök. Jag höll på i 20 minuter med att försöka koppla token. Familjen satt lugnt kvar på gräsmattan med ett panikslaget barn i mitten, ätandes på de där jäkla bullarna. *suck* Jag kan inte klandra Calle i det läget, faktiskt. Han ville ha bulle, ville leka med den skrikande viftande ungen och jäklades så mycket han bara orkade med mig samtidigt. Jag vet att i sådana lägen är det bara att vänta ut honom, behålla lugnet och plocka honom i ett överraskningsmoment. Det finns inga andra sätt. Godis skiter han i, vad jag än gapar efter slår han dövörat till. Och det där med att springa åt andra hållet, ropandes hans namn.. NO WAY JOSÉ! Det kanske funkar på en labrador på brukshundsklubben, men det fungerar ICKE på en pubertal corso.

Mea med föräldrar hade med sig en fantastisk fruktsallad, dagen till husses ära.. Efter en lång stunds tiggande och dregglande gav Calle upp och gick och lade sig vid Mea.. Tack, Mattias, för bilden.. Det är nämligen inte bara min webcam som är sunkig. Mobilkameran är också wack.. Längtar efter skattepengarna.//M)

