Ja.. Då min kamera slängt in handduken kommer det nu att visas lite inaktuella bilder här på bloggen.. Just nu ligger Calle mitt på golvet och ylar i sömnen.. Charmigt värre. Hoppas att han är klar med det när det är sovdags för oss andra. Idag har Bosse varit och hälsat på medan han vaktade lägenheten åt oss. Mina favoritsolglasögon (dom Roger avskyr, som jag köpte i London) låg i molekyler på golvet. Inte mycket att göra. Det finns en anledning till att jag har billiga kopior av sådana ting, jag är slarvig och vi har numera en tonåring… Han hade skämts när Roger visade honom delarna, så det är ju inte det att han inte vet att han gjort fel. Mammas lilla terrorist..

EEEY! Morsan.. Nu får du gee dig! Husse säger att du har maassvis av glajjor, och att dessa tydligen är skitfula. Alla delar finns ju kvar, så du kan ju säkert limma ihop dem igen. Se det som en mysig pysselkväll, från MIG! 😀 Hade ni bara lämnat framme något smarrigt att käka på, typ skålen med gottis som ni hade igår, hade det här aaaldrig hänt. Eller ja, troligen inte hänt.. *ehum* Ok. Det var oundvikligt.. Mami, du måste förstå, jag var alldeles ensam, själv i hela väärlden. Jag saknade dig massor, och så ligger dom dära framme och luktar som dig, jag skulle ju bara corsosnutta på dem! Egentligen är det mig det är synd om. Faktiskt.

Visst vettu.. Hjärtat. Vem kan vara sur eller irriterad på den där en längre stund? Jag är supersvag för de där mörkgråa ögonen och den lilla goosiga underläppen.

