Idag fick jag mig årets första dopp. Plaskade omkring med Callemannen i vattnet. Han sprang faktiskt efter mig av sig själv, utan mutor och lockande, full av bus. 🙂 Hade vatten upp till midjan, och jag kan lova att den där dunderklumpen kan skvätta.. :O Efter han skvätt ned mig sprang han upp på stranden för att få igång lillan ordentligt också. Hon höll sig längst in och tryckte sig mot Mattes ben när Calle blev för påflugen. De leker på mer lika villkor nu, och det är riktigt kul att se att hon hänger med i hans tokrus nu! Snacka om att de utvecklas fort!

Har lagt märke till att Calle är högre bak igen, så han kanske bli några cm högre till. Mammas bäbis är inte liten alls.. Det är nog tur att han var såpass stor som han var när han flyttade in hos oss, annars hade jag nog suttit här och fågelholkat hela dagarna… 😀

