Åh, Morsan kom med värsta förslaget, åka ned och busa vid vattnet… Woah! Kolla bara.. Husse i sitt esse med kastarm som värsta baseballstjärnan! Kolla hur lik jag börjar bli pappsen på den översta bilden.. Lite mera vitt på bröstet och *ehum* lite mera muskler fram bara. Rumpan är jag ikapp och förbi. *muahahahah*
Ni som tvivlat över att min systerdotter inte skulle vara lik en katt, behold… Katto in tha house! Meeow!

Självklart finns det en liten filmsnutt över kvällens eskapader. Den hittar ni HÄR

Nåt lurt är pågång här hemma vill jag lova. Mami har ställt fram åkaifrånväskan i hallen och en ännu störra åkabortpåse i vardagsrummet med en massa hundben på.. Jag anar oråd. Kanske ska iväg på semester??

(Lilla söta.. Ja. Callemannen ska spendera helgen hos mina föräldrar, medan jag är kvar i Götet för lite rekreation. Hussemannen och alla syskon ska ha ett litet partaj i Säffle, så det blir inte mycket uppdaterat förrän kanske söndag… Håll ut bara. 🙂 //Matte)

