..är den här lilla damen! Åh herre.. Calle och hon hade sjabblat omkring med delar av ett tuggben en längre stund uppe vid grillen, medan alla mattor och hussar softade lite bland myggen. Katto hade fått fatt i en liten del av det medan Calle låg en bit längre bort och mumsade på resten av det. Jag skulle nog egentligen bara klappa henne och flytta henne från filten då hon gjorde ett riktigt avgrundsmorr. Självklart så tycker inte jag att sånt är ok, leksaker, ben och mat är sådant som jag som människa ska kunna ta ifrån dem när som helst utan att det ska uppstå någon form av konfrontation, så jag grep ju tag i benet för att ta det ifrån henne som en markering från min sida. Tur att jag är van vid hundar och har shyssta reflexer.. Hon klapprade tänder efter mig och lät ännu värre.. Jag är glad att hon är mindre än Calle, för det var inte helt lätt att välta henne på rygg och äntligen få henne att ge efter… Snacka om Tureborgs nya alfatik.. Nog för att att hon har att brås på, men 4 mån och sååå kaxig! Efter det fick vi helt enkel turas om att ta saker ifrån henne för att hon ska se att det inte bara är Matte som får göra så. Måste säga att jag fortfarande är lite chockad över hennes domiatrixbeteende…

