Asså, Katten är ju helt vild.. Först försöker jag få igång henne, då gastar Morsan att jag ska tare´lugnt. Sen, när jag lugnat ner mej, då hoppar Katten på mig istället och drar i läppar och öron. Värsta busungen jue.

(*haha*  Ja, föst ångvältar han henne medan jag försöker få honom att förstå att det inte är helt shysst att hoppa på små som ligger ned… Sen när han väl kommit till sans, lagt sig ned medan jag och Amanda snackat om morgondagen, då kommer lilltjejen i full karriär. Klättrandes, slitandes och morrandes… *suck*//M)

Shhh! Tyst märej! Miiiin blogg. *grrrr* Ahhjjje! Ok, jag ger mig, men släpp läppen på mig nu…  *skäms*  Jäkla Bosse.. Korta besök under hela träningen idag. Han ger mig som lock för öronen. Sen är han skitakaxig mot Mami, som självklart blir arg på mig.. Jag får ta all skit.

(Mmm.. jag sade hans namn, visslade, pickade honom i nacken, drog i örat..  INGENTING fångade hans uppmärksamhet stundtals idag. Inte ens köttbulle under nosen..  Lekte av honom lite nu innan sängdags, så att han inte river lägenheten imorgon. Amanda ska vara dagmatte *Bless her* då TvåbentingBosse inte kommer att vara på kontoret. Jag tror att det kommer att gå jättebra, har han sina tuggben, sin balkong, promenader och en fylld aktivitetsleksak så är han sysselsatt och tillfreds. //M)

