Asså, shit vilken dag det här har varit..  Imorse, eller ja, morse enligt mig dårå.. gick jag och Husseman upp till den där lajjiga borgen dom har här ovanför. Mami hade viftarklass, så vi passade på att nojsa omkring i skogen utan henne. 😛 Husse säger att vi var ute nästan två timmar, jag vet inte riktigt vad han menar med det, men man hinner bli sjukt törstig, jaga en massa kottar, käka apmycket gräs och springa omkring som tusan i all lera.. Så.. två hundstunder helt enkelt. 😀

Självklart tyckte Mami att vi skulle ha lite kvalifikationstid hon och jag. Ja, alltså att jag skulle acklimattisera mig lite med henne. OK.. För det brukar betyda typ köttbullar eller korv för min del medan hon tjuter ”Brrrraaaaaa snuttet” och liknande.  (*ehum* Ja, när du är duktig ja.. //M) Shhhh! Jag snackar nu jue.. Ah, vi gick ner på stan i alla fall. Massa jyckar att morsa på, kladd på vägen som gick att äta och sånt. Najs, helt enkelt. Sen skulle vi till något som heter Charlie Chaplin, det visade sig vara en riktigt shysst tvåbenting som delade ut god mat till folk, bara man köade en stund. Jag satt skitafint brevid Mami, och tydligen hade jag varit duktig på vägen ner, för jag fick ett egen litet fat med egen korv att fika på! 😯 Helt klart värt den dära promenaden hem också…

