Idag har Callepuling varit sanslöst kelsjuk. Hur mysigt som helst om du frågar mig.. 🙂 Vi började dagen med en promenad i stan, lite miljöträning helt enkelt. Sedan tog vi stadsbussen hem. Han dregglade inte en enda droppe! 😯 Så duktig min kille… Resten av förmiddagen spenderades på balkongen, glanandes ned över lekplatsen och vändplanen.

Lite senare följde vi med Katten ned på stan igen. Skönt att de går så himla bra ihop! Massa lek och stoj såklart på vägen, och lite morotsmutor. 🙂 När vi skulle ut på kvällsturen tog jag och Calle en tur upp till skogen, hade tänkt släppa honom och låta honom få springa av sig, men när vi kommit upp en bit längs stigen började det grymta högt och ilsket. Shit, en ilsken lös hund, tänkte jag. Men icke.. En bit in kommer det en stor brun grisaktig sak springandes, grymtandes ännu högre… 😯 Förmodligen ett vildsvin. Fasiken vad rädd jag vart! Vi fick ta oss en funderare över hur vi skulle ta oss hem säkrast, men efter en stund smög vi tillbaka samma väg. Jag var hela tiden beredd att snabbt kunna släppa Calle om det skulle komma tillbaka. Jag vet ju hur ilskna och våldsamma de kan vara.. Blä. kommer inte våga gå dit upp på ett bra tag!

