Jag fick hänga lite med Addy och Amanda igårkväll. Morsan skulle ha viftklass och Husse hade också planer. Inte gör det mig nåt, för Mami skickade med tuggisar. Jag och lilltösen turades om att byta tuggisar med varandra. Hon lurade iväg mig och sorang och tog mitt… sen gjorde jag likadant. Amanda sa att hon funderade på att döpa henne till katten, då hon fortarande fräser åt mig och höjer tassen, helt ok för mig.
Asså, rätt skoj..  ”Vad heter hunden?”  ”Katten”  ”Nej nej, hunden”  Ja, Katten…”

Sen, när Mami kom hem gick vi över till oss och så färgade Amanda håret medan lillstrumpan fick de sista klorna klippta. Hon har ännu inte lärt sig vad den dära tång/saxen betyder för något, trots att jag sa ”pass på..! ” Hon är ju trots allt tillräckligt liten för att kunna klämma sig in under soffan…  Wroof!

