Det är inte så lätt att hänga med brorsan i svängarna.. Det kan jag intyga. Fast, dom var ju liksom fem mot en… Nog för att de kan vara lite jobbiga, de små glinen, men de är rätt söta ändå. Addy och jag har gått små promenader varje dag nu. Jätteskoj, men hon är lite svår att få igång, sitter helst mellan hennes Mattes ben och småpiper. Dessutom verkar det som om hon hängt alldeles för mycket med katterna hos urmatten!

(*skrattar* Ja, Lillfisen fräser som en katt och höjer tassen och kröker den, precis som en katt… Calle fattar inte riktigt grejen med det och tror att hon säger, ”jaa, lek meeeera med mig!” //M)

Ah, och så fick jag till värsta ninjagrejjen på Amanda! Shit, skulle slänga mig runt benen på henne för att få fatt i lillan, men fick lite väl mycket fart på bakkroppen, så den fortsatte själv, och så blev det en hoppspark, rakt i magen på henne… Asså, förlåt och så.. Men erkänn, fett snyggt!

(*ler* Ja, det var supersnyggt gjort, dock tog det en stund för henne att hämta sig. Jag kiknade av skratt… Vi verkar ha fått oss en ”kamphund” i alla fall.. tycker att han gör det snyggt ändå, österländsk kampsport…//M)

