Mamma höll på att kela med det nya tillskottet. Amanda heter hennes matte, hon är skitanajs, kliar på rätta stället och snackar med mig som en i tha hoodet. Lillfisen gillar jag också. Adidas heter hon, eller ja, vi kallar henne för Addy/Eddy. Hur som haver, vi fick varsin tuggpinne av morsan, tack förresten.. Tydligen skulle de klippa klorna.. Jag brukar hålla ganska låg profil när den där tången kommer fram, men lillstrumpan viste ju inte vad som var på gång… Men hon verkade inte vara lika killig under tassarna som mig, hon höll rätt stilla faktiskt. 🙂

(*ehum* Det handlade snarare om att hon inte hunnit bli lika stark och snabb som dig Calleponken.. Nä, hon var verkligen jätteduktig. 🙂 //M)

Sen, när de klippt ett tag så sa dom att hon tappade tänderna! Värsta paniken, tänk att vara utan tänder när man har ett gott tuggben, så jag tänkte att jag an ju kliva fram och adoptera hennes ben, om hon ändå inte kan tugga.. Men då slickade hon på det istället. *suck*

(*haha* snacka om snopen när det trillar ut et hörntand och sedan en kindtand också.. Amanda fick en doggybag med tänder med sig hem.. 🙂 /M)

