Pascal hade fullt upp med att pussa på min husse.. Jättebusigt av honom. Själv satt jag i bilen och kikade på när de där busarna for runt. Jättefort och jättehögt. Om man blinkar så missar man dem liksom. Småkrabaterna som jag är morbror till har blivit superstora nu.. Dom jagade mig runt halva gården, men efter ett bra får det som vara nog. Men det är inte lätt att säga ifrån så att 5 stycken fattar samtdigt. Brorsan och syrran verkar ha det riktigt najs, saknat dom. Det är inte så många vovvar där jag bor som fattar hur man lajjar.. Alla tror jag är arg och har dominansproblem. Man måste ju låta när man har kul jue, och att brottas är ju skitamysigt! Men det ska bli ändring på det nu. Snart kommer det en Amourican till till min gård. *ähum*  Ja, ja.. Våran gård dårå.. Velmas dotter Rocka ska flytta in mittemot hos en jättenajs tjej som heter Amanda. Samma tjej som hade Dogge Doggelito. Mamma säger att han är i himlen nu, så jag kikar omkring i skyn ovanför huset, men jag ser honom inte.

(Lite sorlig historia det där. Dogge, Bullteriern jag berättat om tidigare, fick somna in då han blivit sjuk. Amanda har varit otröstlig sedan dess, inte konstigt, den vovven hade karaktär och personlighet som heter duga. Nu ska hon hur som haver få bli fodervärd för lilla Rocka.. Två små grå på samma gård.. 🙂 Huga vad dom kommer att leka! Undrar vem som är mest uppspelt egentligen, jag, Calle eller Amanda själv…. *haha* //M)

