Bosse är en riktig rackare på att lokalisera gottis. Men han sticker i lagom tid för att slippa få skäll för ofoget han ställt till med. Riktigt ohyfsat måste jag säga. Idag hittade han en plastburk med förslutet lock på som innehöll allsköns namnam. Jag såg igår att Mamma satt och snaskade på något som kom från den dära lådan, så det måste ju vara gott… Hur som helst. Bosse är grym på att öppna saker. Han har lärt mig lite tricks nu som jag nog kommer att få användning för. Synd bara att Husse kom på oss när han kom hem igen…

Träffade de dära punkrockarna idag. Dom är riktigt trevliga. Fick ändå sätta ned tassen och visa vem det är som egentligen bestämmer… Tog mitt tuggben i ena mungipan och körde ett ärovarv medan jag morrade ur andra mungipan. Who´s the dog!?  I´m the dog! Tydligen tyckte Husses boss att jag bajsar mycket. Vadårå.. om man äter så mycket som jag gör så blir det avfall därefter. Jag växer ju faktiskt…

(*haha*  Tydligen hade chefen, som lustigt nog heter Bosse han också, ringt upp Roger under dagen för att fråga hur mycket mat han egentligen äter på en dag.. Roger hade bara skrattat och menat på att Callemannen faktiskt växer en hel del fortfarande.  Det där med godisburken förvånar mig dock en hel del. Jag vet med säkerhet att jag stängde locket ordentligt efter mig med tanke på den tidigare incidenten. Antagligen hade han lyckats få in en av de där fenomenalt praktiska hörntänderna under kanten. Hela hunden är som en schweizisk armekniv när han sätter den sidan till.. Antar att vi har någon dag med överaktivitet och dålig mage framför oss igen. // M)

