Idag fick jag följa med husse i ett jättemonster.. *hu* Lång tid tog det och vi åkte himla långt. Men jag fick sitta med fram i alla fall. Jättekonstigt.. Fick träffa två grabbar också. Sånna med pälsen åt fel håll på ryggen. Coola killar, som jag alltså. 🙂 Ska tydligen dit imorgon också, Mamma packar min väska..

(Jepp.. Husse provkör för en speditionsfirma, så idag fick Calle åka lastbil en sväng. Innan de drog iväg ut spenderade de en stund på kontoret.. Calle gör som vanligt ett alldeles extraordinärt förstaintryck genom att lägga sig under chefens skrivbord för att sedan somna… *haha* Mötet med de andra fyrbetingarna gick också riktigt bra. Lite snabbt övergående raggresning, nosning och sedan en avslappnad svansföring. Min coola lilla kille! Hur som helst, om allt går som det ska kommer han att få vara på kontoret med de två kastrerade Ridgebackhannarna och chefens fru. Vi håller alla tassar och tummar vi har här hemma… 😯 // M)

