..Mammas polare. De leker himla bra med mig och orkar springa nästan lika mycket som mig.. Dennis sa att jag gjorde bättre intryck på honom än sist gång vi sågs, då jag kräktes hundbajs i hans hall. Jag är faktiskt rätt söt när jag mår illa också.. kanske luktar lite mer illa bara. Den här helgen har varit supernice.. mycket lek och bus, mys i soffan med Mami och god mat. Synd bara att det har kliat så fanatiskt i pälsen. (Ja.. om man får bada två dagar i rad pga fårbajsinpackning och lerbad så får man lite skylla sig själv… Tänkte leta efter ett shysst schampo som är för lite torrare hud till honom sen. //M) Ah, mää! Vadåårå! Det enda som har varit inte lika roligt är att den där jäkla Bosse har varit här också.

Så himla taskigt av honom. Varje gång jag varit lös och fått leka med  Mami har han kommit fram När det varit lagom att ta på sig kopplet igen. Hon blir ju såklar jättearg när Bosse börjar tro att det är lekdags och bara springer ifrån henne. Sen är det jag som får ta all skit… (Ja, gudarna ska veta att mitt tålamod har testats under helgen. Mycket brotta ned och säga ifrån på skarpen har det blivit. Inte alls kul, speciellt när Calle kommer till sans och inser hur arg jag hunnit bli.. Mycket visa mage och pussa mungipa. Det är bara att inse, Calle håller på att bli en stor kille, och Bosse verkar vara här för att stanna ett tag. *huga* Tur att valp/slyngel-kursen startar ikväll.. Ska bli intressant att se hur det går. //M ) Mamma! MIN BLOGG! Så himla störig hon blir när hon ska hålla på att kapa den hela tiden. BACK OFF TANTEN!! *rodnar* Ja, ni ser. Förlåt Mammsen. Jag tror i all fall att alla här hemma är överens om en sak. ÅK HEM BOSSE!

