calle_rygg.jpg
Mamma är hemma igen. Skönt, då blir det ordning på torpet igen. Roligare att valla hel flock. 🙂 Jag fick mig en riktigt trevlig frukost imorse. Minimatten och Husse hade glömt en hel skål med tortilla-chips framme.. Halleluja! Det är så man ska starta dagen helt klart. Har nog varit mexicanare i ett tidigare liv. Allt med tacoskal och ost är så fantastiskt gott.. Husse kom ju tyvärr på mig. Finns inget som är så pinsamt! Men han morrar i alla fall inte sådär läskigt som Mamma gör när hon blir ilsk. Hon är så läskig ibland att jag kissar på mig!  (Åja du.. Så illa är det inte. Men man ska veta när man har gjort fel, annars kan man ju heller inte uppskatta beröm ordentligt. Jag brukar morra åt honom och visa tänderna som varning och det brukar i regel räcka med det för att han ska sansa sig, be om ursäkt och förhoppningsvis få sig en tankeställare. //Matte) Tjöta! Hur som haver. Morsan verkar vara lite sliten idag, hon har lika hängiga ögon som mig.. Hon kanske sov dåligt när inte jag låg brevid. 🙂
