calle_rygg2.jpg
 Efter min hemkomst från huvudstaden, guldäggsfesten, en bakfull hemresa med X2000 och sedan 3 timmars arbete kändes det lite motigt att ta på sig storstövlarna och ge sig ut. Men vem kan motstå dom där gråa ögonen? Vi tog en liten tur i skogen ovanför oss så att lillgrabben hade chansen att sträcka ut ordentligt, vilket han också gjorde. 🙂 Calle är nämligen inte bara Cane Corso, han är även första hålinspektör, pinnkonstapel och gärdesofficer… Jag råkade nämna innan vi gick ut att det nog var baddax, med tanke på att allt han snuddar vid blir grådaskigt och att han går mer åt sepiahållet än det stålgråa. Han tog helt enkelt tillfället i akt och lortade ner sig ordentligt… 😆
Men Mamma! Det är ju min blogg. *mutter mutter* Inte nog med att man blir badad, man får bloggen kapad också. Fast ok. Jag fick ju en kalasgod kvällsmat.. Laxkulor, tonfisk och ett äpple till efterrätt. Sen har jag legat i soffan och myst med mammsen. 🙂
Ja, fast jag har faktiskt en egen kategori här, hjärtat mitt.. Calle är verkligen en kelsjuk liten vovvsing. Hur skönt som helst, jag älskar att kunna krama om honom och ligga och mysa lääänge.  Ska nog faktiskt fortsätta med det nu och börja fundera på hur visitkorten skall se ut..  Godnatt!
