calle_soff_ben.jpg
Av och till idag. *suck* Mamma har vart skitaarg på mig och nypt mig i örat. Okej, min teori att om man kryper ihop och gör sig minimal när det kommer små hundar för att sedan hoppa fram och ropa HEEEEEEJSAN SVEEEEJSAN!!! kanske inte funkar så bra. Men Huga vad pinsamt det blev när Mamma morrade åt mig och tog mig örat. Lix, jag hajjar grejjen med att Bossemannen är hemsk. Han är fruktansvärd! Inatt kom han som john blund. Morsan snarkade på soffan och Hussemannen låg i sovummet. De har haft en jättemumsig skål ståendes på bordet med sugpinnar och minibollar.. jag skulle ju bara smaka lite….
mellanrum.jpg
(*ehum*  Ja, Matte här. Jag vaknade miss i nassen av att Roger vrålade att jag *pip*imej fick ta och vakna och att Calle satt i sig hela godisskålen..  Jag hade inte hört ett ljud. Troligen körde han smygaren och ställde försiktigt ned porslinsskålen med 3 hg smågodis i + tre klubbor för att sedan gå bananas i den, mycket tyst och försiktigt.. *suck* Jag behöver säkert inte säga att han har varit överaktiv större delen av dagen och hyfsat lös i magen…  klubbpinnarna hade han iaf haft vett att lämna, tack och lov. Hade det varit chips eller popcorn hade jag aldig lämnat den på bordet, men smågodis har han inte visat intresse för tidigare. //M)
mellanrum.jpg
Ja, men Mamma, jag har faktiskt bett om ursäkt varje gång idag!   ( Ja Calle lille..  Du har varit väldigt duktig på det. 🙂 Visat hela magen, blottat strupen, pussat i mungipan och kommit och lagt huvudet på min axel… Tur är väll det. Man kan bli arg och ryta ifrån, men han förstår direkt att det gick för långt eller blev fel och så ber han om ursäkt.. //Matte)
mellanrum.jpg
Ja, när Bossebusen inte varit här har dagen varit grym. Minimatten Emelie är här hos oss och vi har lekt i skogen! Hon gör också konster med mig, så det blir lite extra gott nu när hon är här. 🙂 Husse har ont i sina tassar så han ville inte följa med oss och leka, jag tänkte att jag skulle ge honom lite tassalva och kanske lite massage a´la corso… Återkommer med resultatet på det. Natti natti.
mellanrum.jpg
Förresten, kom på en sak, jag har en halskedja över som är för liten, är det någon av er som behöver en sån? Hojta till här i bloggen så fixar Callemannen!  Morsan kan slänga den på brevlådan i sånna fall. Vad nu det ska hjälpa, brevlådan lär ju få ont…
