calle_toe.jpg
Fick tag på Morsans tass, smakade knepigt. Inte alls som min tåfis! Idag har jag och Husse varit och övat spår. Fick låna en annan grabbs spårsele, eller rättare sagt de försökte få den över huvudet på mig.. Tell, den andra grabben, är en Beagle modell mindre alltså. Jag är typ asastor jämförelsevis. Husse sa att vi ska skaffa en alldeles egen sele! Lite klurigt i början det där med spår, men nu har jag hajjat tekniken. Hoppetoss-skinnet luktar sååå mysigt! Fick triumfera lite med det när jag hittade det innan de, Husse och hans tvåbenta vän Niclas, hann ikapp mig. Annars har det varit ganska lugnt här. Mamma kom hem sent, jag har snosat på soffan och busat omkring med Husse. Ätit massa gott också. Den nya ”tråkmaten” är faktiskt lite roligare. Den smakar lite som de dära bullarna i mummasås, och bitarna är mindre så när jag äter så smattrar det i skålen.. 🙂
