calle_plog.jpg
Har man kört nosen i snön halva promenaden ser man ut såhär.. Jag (Matte) gillar pudersnön bättre. Inte så jobbigt att klafsa omkring i och mycket skojjigare att busa med lillen i. Jag tror Calle gillar kramsnön bättre, den fastnar inte i pälsen och går att göra bollar av som man kan jaga. Jag är otroligt avundsjuk på Husse som kan mysa med honom på dagarna. Längtar hem från jobbet och går in på bloggen för att drömma mig bort stundtals. Fick med mig avmaskningsmedel hem idag. En något stor halskedja och såklart favoritkexen… Jag och tjejen i djuraffären resonerade länge fram och tillbaka och vi landade i att det faktiskt skulle vara bättre med en lite större kedja då han ändå inte är särskillt rymningsbenägen. Så trist att behöva köpa ny stup i kvarten! Nu märks det att han blir grövre, och fort går det! Avmaskningstabletterna pillade Husse in i köttbullar som han faktiskt tuggade i sig och svalde utan större protest. Han stog dock länge under badrumskranen efteråt.. 😉
