sno_nosen.jpg
gjorde jag ett hejdundrandes tokryck. Mamma och Husse hänger inte riktigt med i mitt tempo då. 🙂 Idag ställde Husse sig på den dära konstiga nufferplattan med mig i famnen. Ja, det såg nog jätteskojigt ut, med mina långaben hängandes åt alla håll och Husse som nästan var blå i ansiktet. Nuffrorna stannade på 37 kg. Mamma sa att jag blivit en stor kille. Sen tog hon fram måttbandet och mätte mig överallt, vet inte vad hon ska med den informationen till.. 😯
mellanrum.jpg
(Jo alltså. Lillgrabben har ju inte fått så mycket underhudsfett. All energi går åt till att bygga muskler på honom nu verkar det som, hans bakparti börjar se riktigt tjusigt ut! Alla som inte sett honom på ett litet tag har kommenterat att han har börjat bli lite biffigare. Vi lurar i honom allt möjligt nu. Rått älgkött, rådjur, extra ägg, tonfisk, och såklart allt frukt och grönt som grabben verkligen gör allt för.. 🙂 Senaste är ett foder med laxsmak, och det verkar vara riktigt smaskigt. Jag håller tummarna för att han kommer att tycka om det även efter en vecka…. 🙄  Ska inhandla en ny kedja då den gamla börjar bli lite trång, och se om jag hittar något trevligt som kan hjälpa honom att hålla värmen innan han värmt upp själv. //Matte)
mellanrum.jpg
Jo, och så kom Bosse på besök förut, den jäkeln. Jag och Morsan lajjade runt i vardagsrummet med en PET-flaska. Sen plötsligt försökte jag bestiga henne. Jädrans vad arg hon vart! Jag förstår henne, jag blir ju lika ilsken jag när andra börjar humpa på mig. Ja, det var ju inte bara en gång heller som jag hoppade på ‘na.
mellanrum.jpg

(Näe, lillgrabben fick sig allt en omgång.. Det börjar bli jobbigare att brotta omkull honom nu dock. Ett rejält tag i nacken och en snabb rullning så.. Han gjorde i allafall helt rätt när Bosse väl släppte greppet om honom. Han visade magen och blottade halsen, och pussade mig i mungipan… Så jag är mycket stolt över honom. 🙂 Vem behöver en hundviskare när man kan snacka med dem själv? Sålänge Bosse bara gör såhär korta besök så är det rätt OK. Det är fortfarande rätt länge mellan besöken. //Matte)

