..på gång..

mellanrum.jpg

Man skall lista sina fyra favoritbloggar samt en kort beskrivning om hur det kommer sig att just de är så fagnatiska.. Här kommer Matte Marie´s fyra favoriter helt utan inbördes ordning.. Och eftersom det är mattes favoriter är det inte bara vovvar som gäller..

mellanrum.jpg

No.1

Lix – En Cane Corso med rätt att charma. Nomineringen lyder: En fantastiskt roligt skriven blogg om en likadan sötnos som vi har. Personlig och inlevelserik med massor av härliga bilder.

mellanrum.jpg

No.2

Blixman – Fotoblogg. Nomineringen lyder: En härlig och fräsch fotoblogg med stark karaktär som inspirerar och triggar min kreativitet. Familjen blixman inklusive deras vovve Rudolph bjuder på sig själva och sin vardag.

mellanrum.jpg

No.3

Roliga skyltar mm.. Nomineringen lyder: Man får sig ett fantastiskt gott skratt vid varje besök! Svenska språket är påväg utför. Det är bara att inse…

mellanrum.jpg

No.4

Rocketqueen Nomineringen lyder: Då jag har en djupt rotad sminketischism är Rocketqueens blogg en riktig fullträff. Inspiration, matnyttiga länkar och trevliga tips om vartannat. Jag behöver nog inte säga att den spätt på mina inköp..

mellanrum.jpg

Nu är det ju som så att det inte bara är fyra bloggar jag läser.. Har en gedigen lista bland mina favoriter med ganska spridda teman. Samtliga hundbloggar finns här bland Calles länkar. Inte minst kvinnan som förgyllt vårat liv med guldklimpen själv.. *trumvirvel* Lena! Tack för en helt fantastisk valp som bara fortsätter att ta större och större plats i våra hjärtan. Försöker mig på att kika in till var och en varje dag, för att inte missa något. Alla ni mattar och hussar, det är ni som inspirerat mig till att ordna till Calles blogg då jag märkte hur mycket jag uppskattade att få dela er vardag och hur mycket fin respons ni fick tillbak på ert arbete. Det tackar jag varmt för! Det känns många gånger som att jag är bekant och jag och du med de flesta av er, fastän jag inte haft chans eller ära att träffa er utanför internet. Jag hoppas råda bot på det när Calleman kommer in i utställningssvängen… Tack för er uppriktighet och era personliga inlägg, de förgyller min vardag och ger mig inspiration och lite push framåt med Calles arbete.

