calle_snow-1.jpg
Mamma och Husse fick värsta snilleblixten idag! Sol och snö, massa lek och god mat. En dag kan inte vara bättre än såhär! Ok då..  Husse lämnade mig ensam. ENSAM! Hu så hemskt, jag fick inte följa med.  (Ja alltså, Husse skulle ensamträna, vi gick lite omlott varandra idag, typ 10 min.. När jag kom in försökte jag hålla låg profil och inte göra något större väsen av mig. Jag gjorde ett bra försök.. Calle ville visa all sin kärlek och hur hemskt det hade varit att vara själv.. Så. Hopp och skutt, välta Mamma i köket, och skvätta glädjedroppar i hall, kök och på Mamma. *suck* Men allt hade gått bra.. så vi stack ut för att leka lite till innan solen gick ned. Jag har lovat pulkaåkning ikväll, men vi får se.  Calle stack iväg efter en grön pulka och försökte få den att leka med honom. Helt rätt iofs om man ska se till Calles perspektiv. Den skrek och åkte fort fram… Barnet var som tur var van med hund så alla kunde skratta åt valpens tokryck… //Matte)
