calle_frukost_salt-2.jpg
Den här bilden är tagen precis i början av strandpromenaden där det finns en stor gräsmatta med en massa skojiga blåmusselskal på. Calle blir helt rabiat när han upptäcker alla dessa små strandfynd och skatter överallt. 🙂 När vi kommit en bit bort från alla aggressiva valpar och annat löst kände jag mig lite tryggare vid tanken på att släppa honom och låta honom sträcka ut ordentligt. Det blir liksom inte samma trots flexiband…  (Näe, värsta jobbiga. Tur att Morsan fattar, trots att det tar ett tag ibland… Fick jaga Pipis! och så hittade jag krasskal. Dom smakar sååå gott! Nästan som det där jag hittade på vardagsrumsbordet när vi kom hem… //Calle) Ja. *ehum* Calle dök ned i chipsskålen, OCH snodde mina pizzakanter! Trots att jag satt bredvid….  Med andra ord, Bossebesök….
