calle_tandborste.jpg
Asså, Mamma är helt galen. Jag har sagt det förut, och jag säger det igen.. Hon kom häromdagen och stoppade helt apropå in en pinne med småpinnar på och började röra runt i munnen på mig! Galet obehagligt. Idag var det dags igen, men då satte jag minsann ner hela tassen! Här ska inte petas I munnen på mig. Inte utan mycket muta…
mellanrum.jpg
(Ja.. han är lite lurig Callemannen. I måndags gick det jättebra, men idag..  *suck* Fick muta med godis, gned tandborsten mot godisen och sen fick jag leka in den i munnen på honom. Får ha tillvänjning nu ett tag. Tänkte vara smart och göra den till en del av hans vardag, så jag placerade den lite uträknat på armstödet på soffan där Calle brukar mysa. Som planerat hittade han den, och stoppade självmant in den i munnen glatt påhejad av Matte… Den blev kanske inte så snygg efteråt men själva tillvänjningen fungerade ju bra.. Babysteps. Massor med tålamod och lite lurighet. //Matte)
